We leven in een tijdperk waarin bijna alles wel een link met ‘het digitale’ heeft. En ook wij hebben een gloednieuwe app. Voor diegene die nu al gelijk gaan zoeken in een Appstore of Playstore: je herkent de app aan het Sjiek logo. Waarom een nieuwe app, denk je misschien. Juist die vraag kunnen wij luid en duidelijk beantwoorden. Doordat we extra ‘regelzaken’ kunnen ondervangen in de app, hebben we meer tijd over om te investeren in persoonlijk contact.
Nog even over die nieuwe app
De nieuwe Sjiek-app is ontwikkeld om medewerkers nog beter te begeleiden in hun werk. Vanaf het moment dat je de app opent *klik*, voel je direct de typische Sjiek-sfeer: het herkenbare logo, een fijne interface en een onboarding die je helemaal meeneemt in onze wereld *jeee*. Ook ontdek je in de app hoe je je optimaal voorbereidt op een dienst.
Last-minute wijzigingen? Hakuna matata! Met pop-ups word je direct op de hoogte gebracht van veranderingen in je rooster. Zo sta je nooit voor verrassingen en kun je met zekerheid je werk doen. Daarbij biedt de app online trainingen om je horecavaardigheden aan te scherpen, als voorloper op de offline trainingen zoals de dinertrainingen en taptrainingen. Leuk om te zien, maar bovenal ook zakelijk handig om je service op topniveau te houden of te komen.
En dan nu de menselijke touch
Digitalisering betekent bij Sjiek niet dat we het persoonlijke aspect loslaten. Nope, integendeel. Omdat de app veel praktische zaken regelt, blijft er juist meer tijd over voor een echte connectie, die we bij Sjiek belangrijk vinden. Waar je aan moet denken? Een borrel na werktijd, persoonlijke check-ins na je eerste shift, of een kopje koffie na je eerste maand om te horen hoe je je voelt binnen het team.
Dit vinden wij belangrijk om te zeggen: de app is een aanvulling, geen vervanging. We willen vooral dat iedereen zich gehoord en gewaardeerd voelt. Juist door digitale efficiëntie te omarmen, versterken we die menselijke touch en maken we het voor ons allemaal nóg gezelliger. En dat is nou net typisch Sjiek!
De nieuwe app. We zijn er happy mee. Zo zetten we weer een mooie stap vooruit en combineren we technologie met gastvrijheid, efficiëntie met warmte. Zo blijven we niet alleen digitaal groeien, maar worden we ook zeker weten als team sterker.